Manai salmu mājai jau kopš sākuma bija paredzēts kaļķa apmetums. Pagājušajā rudenī,tūliņ pēc salmu salikšanas, līdz kaļķim netikām. Un savā ziņā man pat lieks, ka labi vien ir ka netikām. Bija šādas tādas kļūdas, kas nu ir novērstas un visam būtu jābūt labākajā kārtībā.
Darba veikšani tiek izmantots jau iepriekš vairākkārt pieminētais "žļācējs". Otrā versija strādā jauki. Vienīgais, kas man vēl prasītos ir jaudīgāks kompresors, kaut gan īrēju jau pieminēto 3 zirgspēku aparātu. Ar tēti spriedām, ka būtu manāmi labāk, ja tam kompresoram būtu lielāks bundulis. Katrā gadījumā skaidrs ir tas, ka ar mazākas jaudas aparātu vispār nav ko sākt.
Īpatnēji, ka sapratu un sajutu šo jaudas (gaisa) trūkumu tikai uz vakaru, kad jau pus māja bija paveikta. Vienkārši ir savādākas pikas, kas izlido. Retākas un lielākas, tādēļ sanāk nepārāk labs klājums. Ja doma ir to līdzināt ar rīvdēli, tad, iespējams, tam nav nekādas nozīmes, bet ja grib atstāt grubuļainu, tad zināma nozīme tam ir.
Vēl nozīmīgi - kā aizklāt logus un durvis.
Protams, var lipināt parastu plēvi, tomēr, tētis būdams speciālists par auto krāsām un krāsošanu, kā arī pričendāliem, kas ar to saistīti, sagādaja lietu, kas pasākumu ievērojami atvieglo -plēve, kas statiski pievelkas pie visa kā, šinī gadījumā pie logiem, durvīm. Šāda ekstra dod to, ka pirms malas pielīmētas plēvīte neplivinās pa gaisu, bet ir pielipusi un atliek tikai to piekārtot, lai aplīmētu malas. Plēvīte maksā 0,25Ls tekošais metrs, platums ir 3,8m. Ja gribat iegādāties, meklējiet Rīgā, Biķernieku iela 59, SIA "GUNA 1" vai citos autokrāsu veikalos. Ir pamats domāt, ka celtniecības materiālu veikalos tādu mantu atrast nevar.
Atgriežoties pie apmetuma.
Ātrums ir pieklājīgs. No 12:30 - 20:00 apstrādājām pusi mājas, kas ir aptuveni 80 m2. Darbu veicām divatā.
Te bildiņa procesā...
Kā jau komentāros pieminēts būtiska nozīme ir arī līmlentai. Tik tiešām ir tā, lenta mazliet samirkst, masa smaga, un pielipšanas laukums nav liels. Līdz ar to tas turās nepārāk pārliecinoši. Ar lielu pūtienu no pistoles tas var arī nonākt nost.
Šī pati atziņa gan attiecas arī uz mālu. Šodien tika pūsts tas un principā ir vēl sliktāk. Nopūtu un pēc brītiņa plēve nogāzās.
Te rezultāts...
Te tekstūra kas sanāk ar jau minēto, nepietiekamoi jaudīgo komprespru...
Kopumā, manuprāt, efektīvs un ātrs veids kā uzstrādāt nosedzošu kārtu. Varētu tik pat labi izmantot cementa kaļķa javu, māla, vai māla/kaļķa javu. Vienīgi nevar izmantot maisijumiem ar šķiedrām, jo tie parasti ir stipri biezi un varētu neiet caurui dīzei. Tomēr jāpiemin arī tas, ka arī šajā gadījumā kaļķa apmetuma java netika jaukta šķidra bet gan drīzāk bieza. Tā ļoti vāji lējās ārā no spaiņa un lai dabūtu "žļācējā" nereti nācās palīdzēt ar roku.
Darba veikšani tiek izmantots jau iepriekš vairākkārt pieminētais "žļācējs". Otrā versija strādā jauki. Vienīgais, kas man vēl prasītos ir jaudīgāks kompresors, kaut gan īrēju jau pieminēto 3 zirgspēku aparātu. Ar tēti spriedām, ka būtu manāmi labāk, ja tam kompresoram būtu lielāks bundulis. Katrā gadījumā skaidrs ir tas, ka ar mazākas jaudas aparātu vispār nav ko sākt.
Īpatnēji, ka sapratu un sajutu šo jaudas (gaisa) trūkumu tikai uz vakaru, kad jau pus māja bija paveikta. Vienkārši ir savādākas pikas, kas izlido. Retākas un lielākas, tādēļ sanāk nepārāk labs klājums. Ja doma ir to līdzināt ar rīvdēli, tad, iespējams, tam nav nekādas nozīmes, bet ja grib atstāt grubuļainu, tad zināma nozīme tam ir.
Vēl nozīmīgi - kā aizklāt logus un durvis.
Protams, var lipināt parastu plēvi, tomēr, tētis būdams speciālists par auto krāsām un krāsošanu, kā arī pričendāliem, kas ar to saistīti, sagādaja lietu, kas pasākumu ievērojami atvieglo -plēve, kas statiski pievelkas pie visa kā, šinī gadījumā pie logiem, durvīm. Šāda ekstra dod to, ka pirms malas pielīmētas plēvīte neplivinās pa gaisu, bet ir pielipusi un atliek tikai to piekārtot, lai aplīmētu malas. Plēvīte maksā 0,25Ls tekošais metrs, platums ir 3,8m. Ja gribat iegādāties, meklējiet Rīgā, Biķernieku iela 59, SIA "GUNA 1" vai citos autokrāsu veikalos. Ir pamats domāt, ka celtniecības materiālu veikalos tādu mantu atrast nevar.
Atgriežoties pie apmetuma.
Ātrums ir pieklājīgs. No 12:30 - 20:00 apstrādājām pusi mājas, kas ir aptuveni 80 m2. Darbu veicām divatā.
Te bildiņa procesā...
Kā jau komentāros pieminēts būtiska nozīme ir arī līmlentai. Tik tiešām ir tā, lenta mazliet samirkst, masa smaga, un pielipšanas laukums nav liels. Līdz ar to tas turās nepārāk pārliecinoši. Ar lielu pūtienu no pistoles tas var arī nonākt nost.
Šī pati atziņa gan attiecas arī uz mālu. Šodien tika pūsts tas un principā ir vēl sliktāk. Nopūtu un pēc brītiņa plēve nogāzās.
Te rezultāts...
Te tekstūra kas sanāk ar jau minēto, nepietiekamoi jaudīgo komprespru...
Kopumā, manuprāt, efektīvs un ātrs veids kā uzstrādāt nosedzošu kārtu. Varētu tik pat labi izmantot cementa kaļķa javu, māla, vai māla/kaļķa javu. Vienīgi nevar izmantot maisijumiem ar šķiedrām, jo tie parasti ir stipri biezi un varētu neiet caurui dīzei. Tomēr jāpiemin arī tas, ka arī šajā gadījumā kaļķa apmetuma java netika jaukta šķidra bet gan drīzāk bieza. Tā ļoti vāji lējās ārā no spaiņa un lai dabūtu "žļācējā" nereti nācās palīdzēt ar roku.
Aleksandrs aizmirsa pieminēt izmantotās krāsotāju līmlentas-diemžēl izmantot lētākās neiesaku,jo kaļķa apmetums ir gana smags un masa ir ļoti mitra.Lētās lentas ātri samirkst un atlīmejas vai var atlīmēties apmetuma uzklāšanas laikā,tad visiem labajiem nodomiem par tīrību beigas.Iesaku litot tās krāsotāju lentas ,kuras ir paredzētas autokrāsošanai-nedaudz dārgāk,bet droši.veiksmi darbos!